Zásilkovna nestíhá doručovat již více než měsíc před Vánoci
Zásilkovnu jsem měl doposud docela rád. Vlastně jsem ji využíval nejraději pro přepravu zásilek. Ale co mi provedla letos v listopadu, kdy do vánoční špičky zbýval ještě více než měsíc, to můj pohled na tuto společnost radikálně změnilo.
A o co šlo? Neskutečně, ale opravdu neskutečně dlouhá doba doručení zásilky. A lživé informace od zákaznické podpory.
Depo Praha – Štěrboholy. Co se zde děje?
Má zásilka byla odeslána 15.11.2022, po několika dnech, přesněji 22.11.2022 byla přijata na expedičním depu Praha – Štěrboholy. A zde ležela a ležela a ležela. Když zde ležela již týden, tak jsem poslal dotaz na zákaznickou podporu. Zajímal jsem se, kdy zásilku konečně dostanu? Po několika dnech jsem dostal odpověď, že toho mají moc a že mám být trpělivý. Co to je prosím za komunikaci? Když se ptám, kdy zásilku konečně dostanu, tak určitě nechci slyšet odpověď: „Buďte trpělivý“.
Když jsem konečně dostal nějakou konkrétní odpověď, tak se ukázala jako lživá! Na zásilku jsem čekal již více než 14 dní a nutně jsem ji potřeboval vyzvednout před svým odjezdem. Bylo mi řečeno, že byla expedována na výdejní místo 29.11.2022, tak jsem svůj odjezd o den odložil. Ale zásilka nikde. Dorazila až 2.12.2022, a to jsem byl již pryč. Tak to opravdu moc děkuji za takové informace. I když je pravda nepříjemná, zákazník by si zasloužil vždy vědět pravdu. Jinak mu působíte jen další problémy navíc.
Jaká byla tedy celková doba přepravy klasické obálky v rámci České republiky? Nepochopitelných 17 dní! K tomu omluva žádná, jen bonus navíc ve formě zkrácené lhůty na vyzvednutí. A jak jsem již uvedl, musel jsem odjet mimo město, takže toto zkrácení lhůty mi přišlo také náramně vhod!
Z-BOX zkušenost
Zajímavou zkušenost mám i se Z-BOXEM. Někomu to může vyhovovat, za mě hrůza. Zásilky doručují 14 dní jak za Marie Terezie, ale k vyzvednutí musí mít zákazník nejmodernější technologie NASA (myšleno mobilní aplikaci, bluetooth, GPS). Pokud toto zná zákazník předem, tak OK. Ale když se to dozví, až když je zásilka uložena v boxu, tak si myslím, že je to trochu pozdě. Někdo těmito technologiemi zkrátka nedisponuje a kupovat si nový telefon jen proto, abych si vyzvedl zásilku? Šílenost. Proč nezasílají jako alternativu také klasické heslo do SMS? To má navíc obrovskou výhodu v tom, že vám může zásilku vyzvednout kdokoliv. S mobilní aplikací si musíte pro zásilku přijít pouze vy osobně. Navíc na vyzvednutí jsou jen dva dny, takže když je problém s vyzvednutím, chcete se na něco zeptat, tak odpověď přijde za týden, kdy je zásilka již na cestě zpět. Takže děkuji, Z-BOX již nikdy více.
Zásilkovna mě tedy pěkně zklamala. A zklamání bude ještě větší, až se v lednu nezapomenou v médích pochválit, jak o letošních Vánocích úspěšně přepravili rekordní počet zásilek. Samochvála smrdí, a v tomto případě to platí dvojnásob.
Děkujeme našemu čtenáři, že se podělil o svou zkušenost.