Vadné.cz - Upozorňujeme na vadné produkty a služby


Telefónica O2 – odstoupení od smlouvy

27. března 2010 Kategorie: Služby

Telefónica O2, považující se za „největšího“ poskytovatele telefonních, aj. služeb opět zklamala. Nalákali mě na jejich tarif O2 CooL, neříkám že je špatný, ale pojďme hlouběji. Ze zákona má každý občan České republiky nárok na odstoupení od smlouvy, myslím že do pár týdnů. Myslíte že mi toto O2 poskytlo? Mrkněme se jim na zoubek.

Můj stávající operátor je Vodafone, jenže jsem viděl reklamu na Vánoční O2 CooL, řekl jsem si tedy že přejdu a získám jejich tarif, líbil se mi, ale jak už to chodívá, tak pokud přestupujete od jednoho operátora ke druhému, Váš stávající Vám nabídne daleko více než nadcházející, resp. více za stejnou cenu, aby si Vás udrželi (tarifní zákazníci), i já tu dostal jednu výhodnou, veřejně nedostupnou nabídku od Vodafone, to když jsem je kontaktoval že jdu k O2. Jenže Vodafone jsem kontaktoval až po tom, co jsem podepsal smlouvu u O2 na 2 roky. Tedy jsem ihned volal na O2, že odstupuji od smlouvy, po právu. Slečna operátorka byla velice laskavá, ale to by mi nesměl přijít nadcházející měsíc příkaz k platbě za tel. služby poskytované O2, které jsem ani nevyužil, SIMky jsem totiž hned po odstoupení od smlouvy zlomil, pro případ nouze. Ale oni chtějí peníze, jak je to možné po odstupu? Nechal jsem to tedy ten měsíc být, ale další měsíc opět to samé, příkaz k platbě. Tedy volám znovu slečnu operátorku, dle mnou poznamenaného jména, jsem si ji vyžádal. Slečna ale vůbec neměla u sebe evidovaný jakýkoli odstup od smlouvy. Jsem malinko cholerický člověk, tak jsem ji trošku pokáral. Znovu si tedy poznamenala, že odstupuji. Další měsíc další příkaz k platbě, nebyl sice v plné výší, ale byl to jakýsi nikým nechápaný doplatek. Když jsem tento poplatek zaplatil, byl už konečně pokoj.

Kdo tedy rád platí za odstoupení od smlouvy a za nevyužité služby, nebo se rád hádá s operátorkami, ať jde k O2. Tímto článkem nechci nijak poškodit společnost O2, pouze konstatuji a kárám jejich péči o zákazníky. Jsme přeci demokratický stát, kde má právo každý na svůj vlastní názor.

Autor: JayAre

 

Další zkušenost se společností O2 si můžete přečíst ve článku Vypovězení a zrušení tarifu od O2.

Aktualizováno 28.1.2012

 

Počet komentářů: 25

“Telefónica O2 – odstoupení od smlouvy”


  1. Vazeny pane stezovateli, pokud podepisuji nejakou smlouvu vazou se k ni i povinosti. Cele je to fraska, jelikoz, kdyz uz vycurane dojite stavajiciho operatora s argumentem ja mam lepsi od O2, tak je to trapne.
    Jste u VF x let a nedaji Vam ani korunu a najednou kdyz Vam da nekdo neco lepsiho, navic nekdo kdo Vas nikdy nevidel a hned na startu Vam dal lepsi podminky, neni zde k zamysleni odstup od smlouvy ale chovani stavajiciho operatora, ktery na Vas roky doslova sral…. proc Vam nedal neco sam od sebe?
    Vase fundovanost v telekomunikacnim svete je opravdu miziva, jelikoz, ta udajna posledni faktura, je pouze vyuctovani prevazne casti mesice, nez doslo ke zruseni sluzby.
    Navic pokud neco vypovidam a je to pisemne, selkym rozumem je nejlepsi jit na prodejnu opet podepsat vypoved. Tomu se rika dukazni material, pri pripadnem sporu.
    Navim ruku na srdce, pokud hovor byl : hele vodafone mi dal vic, jestli je neprebijete nechci Vasi sim ( toto opravdu neni ustni vypoved).
    Kazda ustni vypoved se nahrava a musite ji rict jasne.

    Nazdar

    1
  2. Radime, asi jste s O2 nikdy jako klient neměl co do činění. Dnes zrovna odstupuji od 2 smluv (po 20 letech – platby se pravidelně strhávají z mého účtu). Důvod je hrozné jednání + nekompetentnost operátorů, atd., ale hlavně – mám domluvenu překládku tel. – měním místo provozovny a 2 dny před stěhováním, kdy mi bylo přislíbeno provést překládku, mi sdělili, že jem byl v r 1998 (tedy před 13 lety) na blacklistu a že mi to nepřevedou!!! Přitom jsem s nimi byl poslední týden v denním kontaktu – nikdy žádný problém a nyní mi řeknou ne ani zaplaťte, ale „my Vám to neuděláme“ – jako snad msta za to, že jsem je denně kontaktoval kvůli termínu překládky, který mi nebyli schopni sdělit… nebo co? Celé odpoledne jsem se to snažil řešit, ale dopadlo to stejně – pošlete to doporučeně a my Vám odpovíme… Přitom již 3 týdny vědí, že se za 2 dny stěhuji!!!
    Takže „O2 nikdy více“ J.

    2
  3. Radime, kolik Vám O2 platí, že je tak hezky hájíte? 😀

    3
  4. Kdysi jsme začínali s O2…tenkrát to byl Eurotel. Následně nás oslovil Oskar nyní Vodafone a nabízel velmi výhodné volání a my tuto službu opravdu ke spokojenosti využívali asi 10 let. Nevím dnes proč, ale asi, že obě již dospělé děti mají O2 a tak jsem se rozhodla, že také k tomuto operátorovi přejdeme. Nyní toho, ale velmi velmi lituji. Nejsem ani trochu spokojena s jejich službami a měsíčními výpisi a také s jejich jednáním. Je zde volání a vše dost drahé, výpisy jsou nepřehledné a za podrobný výpis, který bych chtěla zaslat si účtují 95.- Korun a stálý 75.- Korun. U Vodafone mi ho automaticky dávali ke každému výpisu zdarma a ještě byl výpis a faktura velmi přehledná a pravdivá.
    Po prvním vyúčtování, které přišlo od O2 za dvě převedená čísla mé a mého manžela se o mě pokoušely mrákoty, protože ta částka, která na mě zírala z té faktury byla neskutečná. To bychom u Vodafone neprotelefonovali ani za tři měsíce. Ihned jsem kontaktovala operátora, že co to má být za nehoráznou sumu a snažila jsem se jim tam vysvětlovat, jak jsem pitomá, že jsem vůbec k takové společnosti chodila. Byla mi nabídnuta reklamace faktury, kterou jsem také udělala. Asi za necelý měsíc přišla obálka od O2 s tím, že mi vrací 450 korun za uznanou reklamaci. No ale do dneška nevím za co to bylo vrácené, kde oni udělalai chybu a tudíž nemůžu dalším fakturám po této zkušenosti věřit. Následně jsem od několika lidí slyšela, že O2 již nikdy více, že si účtují třeba SMS zprávy, které vůbec nebyly odeslány a všichni odešli k Vodafone. Nevím jak je těžké od těchto vydřiduchů odejít, ale asi to nebude jen tak ještě když si na smlouvách píší 24 měsíců. Pokusím se poptat co mi hrozí za odstup od smlouvy a jinak se těším až nastane ten den a budu moci od O2 odejít.

    4
  5. Zdravím, mám téměř totožný problém s odstoupením od smlouvy u O2. U svého zaměstnavatele mám možnost zvýhodněného tarifu od O2. 50 % což už stojí za to. Proto jsem tedy byla na pobočce O2 zeptat se bližší info o založení atd. Jsem nyní u T-Mobile. Paní se mnou sepsala smlouvu na tarif sdělila mi, že pokud mě T-mobile nepustí můžu se do 14 dní stavit a odstoupit od smlouvy. Samozřejmě mě T-Mobile nepustil z důvodu, že mi smlouva končí až příští rok na konci. Šla jsem tedy na pobočku a požádala o písemné ostoupení. Vše proběhlo v pořádku. SIM kartu jsem nikdy nepoužila. Asi po dvou týdnech mi přišla faktura za období, po které jsem SIM kartu měla. To jsem ochotmně zaplatila, protože chápu, že v té době jsem smlouvu u nich měla. Po měsíci mi přišla však další faktura. Volala jsem na O2. Tam se mnou slečna sepsala jakousi stížnost a předala k řešení. Přišla mi o tom i SMS zpráva. Slečna mi říkala, že ji platit nemám. Zatím žádný výsledek (je to cca 14 dnů, takže jsem chtěla počkat na lhůtu 30 dní). Dnes mi však přišla další faktura na další období. Takže jdu na pobučku a asi už nebudu moc milá.

    5
  6. Bohužel s O2 nemám též valnou zkušenost, v zásadě je to sice moje chyba, že jsem si to neohlídala. Před dvěma roky jsem se nechala ukecat na ulici a vzala si tarif na dva roky, jenže sim nepoužívám jen v krizi a teď jsem ji někam i založila, ale o to tu nejde, byla jsem zvyklá na to, že smlouva byla na dva roky a pak se sice automaticky prodloužila na dobu neurčitou s možností kdykoli vypovědět a ejhle ony ty bes….. změnila tak, že na dva roky a pokud nedáte písemnou výpověď dva měsíce před skončením tak vám to prodlouží automaticky na další dva roky. Což si myslím, že je od nich dost sprostý, tak že další dva roky placení. Ale jak říkám moje chyba, že jsem si nepřečetla podmínky důkladně. Jen tímto chci upozornit další nepozorné čtenáře před touto kličkou. Tak vážení čtěte důkladně a nikdy nepodepisujte nic na ulici.

    6
  7. Bohužel si nemohu odpustit také jednu „veselou“ příhodu s O2….

    Edit admin:
    Komentář od Standy byl natolik rozsáhlý, že jsem jej publikoval jako samostatný článek nazvaný Vypovězení a zrušení tarifu od O2.

    7
  8. V loňském roce v listopadu mě končila smlouva s 02 Neon S. Operátorka mně kontaktovala s tím, že za stejných podmínek mohu uzavřít smlouvu na další 2 roky. Tak jsem neváhala a podepsala. Nyní jsem zjistila, že i když nevolám, tak stále platím a proto jsem měla v úmyslu od smlouvy odstoupit. Bylo mi operátorkou řečeno, že to neexistuje, protože bych na zbývajících 22 měsíců musela zaplatit za každý měsíc 250,-Kč. Je to dost kruté a tak si myslím, že každého seniora, který takovouto smlouvu podepíše by měli o tomto svém požadavku informovat.

    8
  9. … dobrý den všem, kdo chce neseriozní a neadekvátní jednání, ať zvolí operátora od O2, v srpnu jsem si po jistém nátlaku a dnes už vím, že lží od jednoho manipulátora, zaměstnance O2 jistého René Štork, který se pohyboval v jihlavském regionu, přesně tehdy v Telči. Měla jsem internet, ale vzhledem k tomu, že mám pomalou bednu PC jistě nelze internet zrychlit změnou přejití k jinému operátorovi, dotyčný mne ujistil, že se internet zrychlí, navíc mi nabídl speciální akci Modem za 0 kč, jelikož jsem ho ujistila, že pokud bych měla zavedení a připojení znovu platit, že internet O2 jako přes pevnou linku nechci, nemám zájem. Vynaložil veškeré úsilí, že to je akce zdarma, tak že lží a podvodů, dále jsem s nimi uzavřela smlouvu na paušál pro sebe a pro syna. Svůj paušál jsem si byla osobně nechat zrušit ještě ve zkušební době na pobočce O2 v Jihlavě v City parku, kde jsem nedostala žádnou odpověď, nadále mi chodily upomínky o zaplacení, přestože jsem číslo přestala používat. Syn přestal svoje číslo používat v půli prosince 2011 přesto mu přišla složenka k zaplacení za 1500 a sim karty jsem ještě obě před vánočními svátky rozlámala, tutíž žádné číslo nemohlo existovat, přesto chodí stále poukázky k platbě … tak kdo se stále rozhodujete mezi operátori, velice doporučuji, pokud chcete mít dokonalé problémy se ždímáním od operátorů, nejlepší je určitě operátor O2 … nemíním nikoho poškozovat bezdůvodně, ale čeho je moc, toho je příliš a ještě budou zasílat dopisy s vyhrožováním, že je vše uložené na soudě v Praze … velice neseriozní přístup a jednání, to je snad k tomu školí nastupující zaměstance, aby i na úkor toho, že budou nabízet něco co se neslučuje se skutečnou smlouvou a nabídkami, budou to jen samé LŽI … ty výhody O2 si můžete s takovým jednáním nechat akorát sami pro sebe, jistě byste všichni od O2 s takovým jednáním byli velice spokojeni, když to dokážete nabízet ….s pozdravem Marie, která se nechala napálit báječně nějakým kdysi hospodským René Štorkem …

    9
  10. no souhlasím… u O2 něco zrušit to je zážitek… nejprve jsem rušila v záruce spokojenosti v prvních 14ti dnech mobilní internet… bohužel další 4 měsíce po zrušení mi chodili další a další faktury… tehdy jsem to ještě zaplatila… a nyní se opět potýkám s problémem u O2 a opravdu s jejich výsměšným jednáním se zákazníkem… šla jsem na pobočku zrušit tarif neon a paní na přepážce mi povídá: přijdte až příští týden až se vymění směny já to s vámi nevyřešim… šílená drzost na můj vkus… no a jako vrchol když jsem našla nesrovnalosti na faktuře ve které po mě chtěli zaplatit 4000 kč mi oznámili že jsem volala na lechtivé linky… potíž byla v tom, že jsem tam měla volat v datu, kdy mi zablokovali telefon kvůli stop limitu… volat na lechtivou linku je opravdu asi složité když máte zablokované volání i sms… ted čekám jak se to vyvrbí… zatím po mě ty peníze pořád vyžadují

    10
  11. Chci se s Vámi podělit o svůj dnešní zážitek. Asi před dvěma měsíci mě O2 lákali od Vodafonu, u kterého jsem dlouholetým zákazníkem. Napsali si moje inicialy a poslali smlouvu a SIM kartu. Když to vše přišlo tak obratem jsem vše poslal, bez použití a uvedení důvodů, a hlavně bez podepsání smlouvy zpět na adresu drzé firmy O2. Ale ejhle ouvej. Najednou přišla nějaká faktura za nějaké použití elektronických služeb. Nikdy jsem žádné služby od nich nedostal ani nepoužil. Největší drzostí však je že, tvrdí že mají ode mně podepsanou smlouvu. Operátorka mě však řekla, že nebude ověřovat můj podpis a že musím podat řádnou výpověd, nebo podat stížnost. Tak něco takového se dopustí jen dacani, kteří falšují dokonce i vaše podpisy, aby z vás ždímali penize!

    11
  12. Ahoj, chtěla bych poradit. Dne 4.4.2012 jsem volala na 02, že chci zrušit pevnou a internet..po 12 měsících přisla faktura přes 700 kč..dříve byla akce za 500,-. Přemlouvali, že nabídnou internet + 60 min na mobily za 500 Kč. Závazek 1 rok. Tak jsem souhlasila. Bohužel se mi to rozleželo v hlavě a zaroven jsem dostala lepší nabídku na internet. Mezi tim poštou, normalnim dopisem, přišly 2 smlouvy, kde se mam 1 podepsat a zaslat do 14 dnů na O2. Dnes jsem volala na O2, že chci odstoupit a trvám na zrušení. Tak mi mladík řekl, že mají muj telefonický souhlas na závazek na 12 měsiců, že to nelze..že to můžu zkusit na pobočce, ale že pochybuje…ja si myslim, že nějak do 30 dnu můžu od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, nebo ne? Jak mam tedy postupovat, když O2 opravdu nechci, děkuji.

    12
  13. Dobrý den Petro, od smlouvy uzavřené přes telefon můžete odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů (podrobněji viz. Nejčastější otázky a bod 3.). Učiňte tak písemně, nebo zajděte osobně na pobočku O2.

    13
  14. Zdravím,
    taky se Vám podělím o svůj báječný zážitek – a prosím o radu. Všechno to začalo 18.4.2012 kdy mě zastavil pan ochotný a až moc vlezlý pan prodejce, jestli bych nechtěla vyzkoušet na 2 měsíce specifickou službu o2kůl. Jelikož jsem mu důvěřovala v tom, že vlastně to prý žádná smlouva není a že po dvou měsících stačí zavolat cca 19.6.2012 na o2 a oni Vám ji bez problému zruší… Jelikož jsem sim kartu ani nepoužila a tudíž jsem tyto služby nevyužila jsem tam zavolala 20.6.2012. Během dubna mi vlastně došla ta ÚČASTNICKÁ SMLOUVA, kde bych se měla zavázat k o2 na dva roky….samozřejmě jsem nic nepodepsala a neposlala zpátky. S paní operátorkou jsem se dohádala, že mi bylo řečeno, že návrh o specifikaci služby – je vlastně smlouva, kterou se zavazuji právě k O2. Nevím, jak se mám teď bránit. Kdybych volala v květnu, což jsem volala, že to chci zrušit, tak by vše proběhlo v pořádku, proč mi ale v tu dobu řekli něco úplně jiného, ať si zavolám po 19.6.? Teď mi budou chodit dva roky faktury a vlastně jakoby za moji blbost, že jsem nalítla prodejci. Ani nevím, jestli bych uspěla s reklamací. Když smlouvu zruším z nespokojenosti – musím doplatit za každý měsíc cca 408,- tj. za 22 měsíců. Jsou to vážně manipulátoři…:-(

    14
  15. Hezký večer Moniko, smlouvu uzavřenou s pouličním prodejcem můžete vypovědět bez udání důvodu (bez sankcí) do 14 dní. V tento moment je již ale pozdě. Z uvedeného chápu, že tedy máte uzavřenou smlouvu na 24 měsíců a vypovězení smlouvy je zatíženo sankcí. Pokud Vám pouliční prodejce při sjednávání smlouvy neříkal pravdu nebo zatajoval nějaké informace nyní jen těžko dokážete. Můžete zkusit podat stížnost na daného prodejce (na smlouvě by mělo být jeho jméno nebo osobní číslo) s tím, že Vás záměrně uvedl v omyl. Aktivace SIM karty na platnost smlouvy nemá vliv. Má ráda je smlouvu si před podpisem pečlivě (klidně několikrát) přečíst.
    Váš hovor by měl mít operátor nahraný v archivu, zkuste také požádat o jeho záznam.

    15
  16. Váženi:
    Stále mám problém z vaší strany s mojí adresou na doručováni faktur. Jestli se to bude opakovat, odstoupim od smlouvy!

    16
  17. Blanko, zde Váš problém nevyřešíme. Se společností Telefónica O2 nemáme nic společného. Musíte kontaktovat přímo je. Kontakt naleznete například zde.

    17
  18. Dobrý den, dne 14. 8. jsem se nechala „ukecat“ panem prodejcem na ulici a zřídila si službu „O2 kůl“. Bylo mi řečeno, že to mohu do 2 měsíců zrušit. Zašla jsem si na pobočku už 24. 8. a zažádala o zrušení služby. Paní to se mnou sepsala a já to považovala za uzavřenou věc. Ale dnes (13. 9.) mě přišel dopis s Účastnickou smlouvou, kterou mám podepsat a jednu poslat zpátky. Tak trochu nechápu, co to má znamenat a proč mi to vlastně přišlo, když jsem smlouvu vypověděla. Jsme v těchto věcech úplný laik. Poradíte prosím?

    18
  19. Vlaďko, zaslanou smlouvu určitě nepodepisujte. Pro jistotu zajděte na pobočku a ověřte si, zda zrušení smlouvy skutečně proběhlo.
    Mimochodem prodejce Vám zřejmě lhal, protože smlouvu uzavřenou „na ulici“ můžete zrušit pouze do 14 dní, nikoliv do 2 měsíců. Na pobočku jste tedy zašla na včas, ale na poslední chvíli. Uschovejte si potvrzení, které jste dostala při rušení této smlouvy.

    19
  20. Rene Stork

    Pani Marie, se me tu snazi poskodit na jmenu a cti, veci ktere pise nejsou pravdou, nikdy jsem netvrdil, ze je neco zdarma. Nikdo vam nic neda zdarma. Pani Marie mela rychly internet za zvyhodnenou cenu fakt o kterem vedela, mela za zvyhodnenou cenu modem a stb, dalsi fakt o kterem vedela a se vsemi castkami souhlasila. Pani Marie dostala si rekla o dva tarify ktere by vyhovovaly ji samotne a jejimu synovi. Jenze pani Marie se prepocitala, ona totiz spolecnost O2 nikdy nerucila a neruci za to, ze kdyz v prvnim mesici provolate na tarifu o 3.000,- vice cimz ho logicky prevolate 🙂 tak ze budete mit na zaplaceni. To si logicky musi kazdy hlidat sam. Navic, pri sepisovani takove dohody dochazi jeste k procesu kteremu se rika VERIFIKACE, to zakaznik jeste mluvi s operatorem ktery mu vse opakuje vcetne cen a ujistuje se, zda vi zakaznik vse a nebylo mu nic zatajeno, timto prosla i pani Marie. Tento hovor je monitorovan a nahravan pro pozdejsi mozne komplikace. A ze s pani Marii jich bylo, pani Marie si totiz myslela, ze kdyz bude mit tarif za 400,- ze proste bude platit jen 400,- a muze volat nonstop az do sve smrti (cemuz prvni castka nasvedcovala), kazdy tarif ma i sve minuty a sms, ty si pani Marie navolila sama, se slovy „no to ani neprovolam“ jeste dnes ji vidim v kamasich za stolem jak vrti hlavou, ze je tam minut az to pekne neni. Z vlastni chyby dela podvodnikem spolecnost (kazda ma sve chyby, to nepopiram) a spini zde i me. PANI MARIE VZKAZ PRO VAS: POKUD MATE POCIT, ZE JSEM VAS POSKODIL , PAK ME PROSIM ZAZALUJTE. JA VASI VYZVU S RADOSTI PRIJMU, OVSEM POCITEJTE S TIM, ZE ZDE PO SOUDNIM LICENI ZVEREJNIM DALSI FAKTA KTERA JSTE ZATAJILA AT SI O VAS NAROD MYSLI SVE. A IHNED PO SKONCENI TOHOTO SOUDU O KTEREM JSEM SI JIST, ZE UZ TED MAM PREDEM VYHRANY PROTOZE SE VAM VYMIKA REALITA S BLUDEM A MISI SE VAM DO VASEHO PRIROZENEHO ZIVOTA. TAK PODAM DALSI ZALOBU NA VAS ZA SIRENI POMLUV A ZNEUCTENI JMENA. Nuze, tesim se na obsilku, s pozdravem Stork Rene, externi pracovnik pro O2, kuchar cisnik, byvaly zamestnanec v drevovyrobe, v kovoprumyslu, take pracujici v kanadske firme Ontario Die International co by operater, ci holandske Ammeraal Beltech jako manipulant a pak skladnik.. atd. Za sva zamestnani se nestydim 😉

    20
  21. Zdeněk Štork

    Dobrý den,
    Nedá mi to, a tak i já se zde trošku projevím………..
    Jsem vlastní bratr výše zmíněného Reného Štorka, jsem o 4 roky starší a nemám žádný problém zde odhalit svou identitu. Myslím,že paní Marie z Telče nám také určitě poodhalí roušku nejasností,kterou je její příspěvek obestřen.
    Nekomentuji zde tímto příspěvkem vyjádření admina,jelikož jeho reakce na paní Marii je naprosto pravdivá a paní Marie si jistě vyžádala záznam hovoru s operátorkou společnosti známé jako O2 dnes již Telefonica. Také bych tak učinil,pokud bych si byl jist,že mne dotyčný René Štork ,potažmo operátorka této společnosti v něčem podvedli či obelhali nebo nějakým způsobem zmanipulovali.
    Neprojevuji se zde ani proto,abych někoho soudil či obhajoval,ale proto,že vím jaký je pracovní postup v případě objednávek ať již mobilních či fixních služeb od společnosti Telefonica či O2 chcete-li……… Zároveň pokud čtu řádky paní Marie,tak zde narážím na spoustu nelogických věcí. Rád bych se tedy na ně s dovolením paní Marie přes tyto webové stránky s dovolením zeptal:
    Za 1. by mne zajímalo,pokud se objednávka telefonicky potvrzuje s operátorkou,tak pokud Vám operátorka řekla něco jiného než pan René Štork ,proč jste objednávku odsouhlasila??
    Za 2. pokud tomu tak bylo,že jste odmítala internet,proč jste si objednala ještě jako závdavek 2 paušální tarify???
    Za 3. proč jste toto všechno nechala operátora aktivovat,když jste to vlastně všechno vůbec nechtěla??
    Za 4. pokud jste tedy jak popisujete výše toto pod nátlakem jeho manipulací podlehla,internet si objednala,zároveň protože Vás asi nějakým způsobem zhypnotizoval jste si jako nášup dala dva paušály a protože jste asi měla strach, protože ten cizí člověk zřejmě mohl u sebe mít zbraň…….?????? A pokud tedy jste čekala až odejde od Vašich dveří,tak proč jste potom hned nezavolala na O2 a vše nezrušila??? Nehledě na to jste mohla zároveň podat i stížnost!!!!
    Za 5. proč jste mu nezabouchla dveře před nosem,když byl tak dotěrný jak popisujete???
    Nebo jste si snad cizího člověka,který byl nesnesitelným způsobem vtíravý vpustila do bytu ,protože jste si od něj nechtěla nic objednat???
    Byl bych opravdu nerad,pokud by jste toto paní Marie brala jako provokaci,já bych byl opravdu velice rád,pokud by jste v případě ,že hovoříte pravdu mé otázky zodpověděla ,neboť jistě nemáte co tajit a ráda se s námi podělíte o své odpovědi,které zde vše rozšifrují.
    Navíc,aniž bych se chtěl kohokoli zastávat a kohokoliv napadat zde vyjádřil v tom smyslu,že dnes má i T mobile smlouvy na 24-36 měsíců a i Vodafone,ten v případě,že vám poskytuje hardware( mobil a pod. ) Ono není divu,pokud vám někdo poskytuje něco co nemá ve svých nabídkách standartně ,nebo něco podobného. Pokud jsem zde uvedl něco nepravdivého,předem se omlouvám,nejsem totiž nadčlověk a také se mýlím. Pokud někým budu upozorněn ,rád se zde za omyl omluvím. Nakonec jen poznamenám: myslím,že není dobré firmu posuzovat podle nějakého zaměstnance, restauraci podle číšníka na jedné směně či auto podle jeho řidiče. Myslím si totiž,že vše je jen o lidech………………………………………..
    Ano máte pravdu,bratr dělal číšníka v Telči. Jak Vy to víte??? Aha jste z Telče……tak to již chápu………aha tak to chápu více věcí, Vy jste ho znala,tak jste zřejmě věděla,že to není žádný padouch,nesvěřili by mu ani tržbu že ano??
    Víte pokud jste Váš tarif zrušila jak tvrdíte,tak na to dostanete potvrzení a nepředpokládám,že by jste se nechala odbýt. pokud jste jen sim karty znehodnotila,tak nemůžete očekávat ,že nějakému zaměstnanci vyskočí na monitoru rudě blikající varování spolu s vyjícím majákem a počítač mu oznámí,aby přestal posílat faktury za PAUŠÁLNÍ !!!!!!!!!!! služby. Protože zaznamenal v Telči jejich zrušení paní Marií rozlomením SIMkaret za hlasitého spílání firmě O2 a vlezlému bývalému hospodskému………………………..
    Pokud převoláte svůj paušální tarif,který máte nastaven,platíte peníze navíc nad rámec paušálu tomu pravidelnému měsíčnímu poplatku……..A dokonce i pokud jste u Vodafonu.

    Zdeněk Štork

    21
  22. Škoda že tato diskuze skončila, „bratři“ Rene a Zdeněk Štork mě pobavili 🙂 Je to podobné různým debatám podomních prodejců vysavačů, nádobí, apod 😀

    22
  23. PROBLEM S O2 NENI SRANDA .TOTO ZAZIVAM TAKY .

    23
  24. Jarmila Chvojková

    Dobrý den,minulý týden mne třikrát volaly vaše operátorky a zdělily mi,že tarif ,který jsem měla končí,nabízely mi jiný. Všem jsem říkala,že už tento mobil nepoužívám a smlouva mi končí v březnu,takže to chci zrušit.29.1 asi v 9.20hod mi volala opět operátorka i jí jsem řekla,že mám nový mobil a tento již chci zrušit. Večer mi to nedalo a volala jsem,zda je vše v pořádku,jestli nemusím jít na vaší pobočku,když jak podotýkám smlouva by končila v březnu! A dozvěděla jsem se,že bez mého souhlasu mi nastavila nový tarif!!!!! To opravdu nechápu!!!! prosím o prošetření,vždyť hovory se nahrávají a já nehodlám platit za dva mobily,když používám jeden!!!!!!!!!

    Edit admin:
    Dobrý den paní Chvojková, my jako portál Vadné.cz žádné operátorky nemáme, tudít Vám nemohly ani volat. Prosím obraťte se přímo na společnost Telefónika O2.

    24
  25. Dryk Vaclav

    Dobrý den, máme 85 letého švagra , kterého O2 nachytala na paušál někdy v roce 2011, smlouvu k naši smůle nemáme.teď těžce onemocněl a ztratil schopnosti normálního myšlení. Nevědomky si stále vypíná telefon a když vkládal nesmyslná čísla PIN ,PUK tak dlouho až si totálně zablokoval kartu.Po domluvě jsem volal na O2 ,aby mu zrušili smlouvu .protože ji nevyužívá a ani nechce využívat.Po dlouhém přemlouvání mu smlouvu zrušili s tím že zaplatí pokutu za nedodržení smlouvy která činila 1096 Kč domnívali jsme se , že tím vše skončilo. napsali nám že je vše uhrazeno. K našemu překvapení přišla další složenka na úhradu 268 Kč a ještě přijde další , poněvadž výpovědní lhůta končí 24 října 2016 .domnívám se,že jsem ukončil smlouvu dnem výpovědi s patřičnou pokutou ,nebo běží výpovědní lhůta a tudíž jsem pokutu platit neměl.Švagr prokazatelně služby nevyužívá ani nemůže a přesto má ještě platit? Prosím poradte co s tím. S Úctou D.V.

    Edit admin:
    Bohužel nedokáži poradit bez patřičných detailů smlouvy.

    25


Napsat komentář

(číslicí) (*)

(*) = povinné pole