Jan Kraus kritizuje autorizovaný servis pro iPhone
Ve své páteční talkshow vyprávěl Jan Kraus svou zkušenost s reklamací posledního modelu mobilního telefonu iPhone. Reklamace se týkala mechanické závady jednoho z tlačítek, v prodejně jej tak odkázali na autorizovaný servis s názvem Český servis. Další postup již nebudeme komentovat, bude lepší, když si obrázek uděláte sami. Stačí shlédnout pětiminutové video:
Máte stejnou zkušenost? Myslíte si, že byl postup servisu v pořádku? Budeme rádi, když se s ostatními čtenáři podělíte o své zkušenosti s vyřizováním reklamací u Českého servisu.
Myslím si, že je Kraus nafoukanej blbec a myslí si, že když někam přijde, tak si z něj všichni sednou na zadek…
1Souhlasím s Vegetolem. Servis postupoval nad rámec zákona, navíc byl ochoten poskytnout zápůjčku. A pana Krause, který si myslí, že má nejdražší telefon světa naštvalo, že to pro Něj neudělají zadarmo. A fakt nevydrží 5 dní beze svých aplikací? Kdyby chtěl reklamovat ledničku, taky by se rozčiloval, že mu servis zdarma nezapůjčí jinou (stejný typ)?
2Do Českého Servisu vozím své zakázky už mnoho let a dlouhodobě musím konstatovat, že se k zákazníkům chová nad rámec svých povinností. Bohužel, když tam občas čekám až se na mně dostane řada, kroutím hlavou, jaké mají zákazníci představy. To je zřejmě i případ pana Krause.
Mimochodem, to že mu zřejmě dochází invence je myslím zřejmé i z „rozhovoru“ s šamankou Pavlou Štěpničkovou.
A poznámka na závěr, kartou tam platit lze.
Namysleny sice je, ale ma pravdu. Platim za vyrobek stejne penize, jako jiny, proc bych mel mit tak slendriansky provedeny servis.
3