Vadné.cz - Upozorňujeme na vadné produkty a služby


Baťa – reklamace opakovaných vad

24. června 2015 Kategorie: Firmy, Produkty

Mnoho špatných zkušeností našich čtenářů se týká neúspěšných reklamací, i dnes pro vás jednu takovou zkušenost máme. Zaslala nám jí paní Helena, které tímto velmi děkujeme.

Moje špatná zkušenost se týká společnosti Baťa a její reklamační politiky. Během prvního půl roku užívání se na botě postupně objevily čtyři různé vady (reklamace uznány i v Baťovi), podle výkladu zákona by se tak jednalo o opakovaný výskyt vady. Přesto však Baťa od kupní smlouvy odmítá odstoupit.

Vycházkovou obuv jsem zakoupila loni na konci října 2014 v Praze na Novém Smíchově a po dvou dnech se objevila první vada. Reklamace byla uznána, zboží opraveno. Toto se opakovalo ještě třikrát, bota se rozpadala na různých místech. Boty byly tedy více v reklamaci, než jsem je nosila. Po čtvrté uznané reklamaci (ukončena v červnu 2015) jsem opravenou botu odmítla převzít a trvala jsem na odstoupení od kupní smlouvy.

Zástupce vedoucí prodejny nejprve velmi arogantně tvrdila, že zákon zná dokonale, že by všechny vady musely být identické. Zároveň ale odmítala mi dát jakékoliv vyjádření písemně. Nakonec řekla, ze za reklamace nemá zodpovědnost, že to všechno vyřizuje „někdo ze Zlína“. A že mi nemůže dát telefonní číslo, ale když přijdu další den, tak že mi jejich „soudního znalce“ zavolá.

Další den jsem tedy v prodejně žádala o spojení s jejich expertem. Ten se ukázal, že právník není, není ani soudní znalec, je to manažer čehosi, který suverénně tvrdí, že oni si právo vykládají takto. Tedy, že pokud se bota rozpadne postupně třeba na padesáti různých místech, tak to není důvod k vracení peněz.

Předala jsem tedy písemně prodavačce svoje odstoupení od kupní smlouvy z důvodu vážného porušení a čekám na písemné vyjádření společnosti Baťa.

Za zmínku také stojí, že se ani jednou společnost za evidentně nekvalitní výrobek neomluvila. Naopak má velmi důkladnou politiku zastrašovaní, kdy neustále zmiňují, že se klidně můžu soudit, ale na to že „oni mají lidi“.

V žádném případě bych nedoporučovala si u společnosti Baťa kupovat obuv, kvůli prakticky neexistující záruce: opravy jsou velmi nekvalitní – místo šití lepeni apod. a vracení peněz se Baťa hystericky brání.

Aktualizace 23.1.2016
Další negativní zkušenost s reklamací bot u Bati si můžete přečíst zde:
Baťa – zamítnutá reklamace bot

Počet komentářů: 1

“Baťa – reklamace opakovaných vad”


  1. Martin Vilášek

    Chováni firmy Baťa je naprosto OTŘESNÉ!!! Pokud Vám chtějí něco prodat jsou milí a slíbí cokoli.
    Pokud mate jakýkoli problém je Vaše REKLAMACE ZAMÍTNUTA POD SMYŠLENÝMI ZÁMINKAMI. BAŤA UŽ NIKDY VÍCE!!!!

    Reklamace č1… Baťa Ostrava- Třebovice, Sjízdná 5054, číslo reklamace 1889769
    Reklamace ze dne 12.03.2015


    Edit admin:
    Děkujeme za zaslanou zkušenost. Váš komentář jsme pro lepší dostupnost a přehlednost publikovali jako samostatný článek s názvem
    Baťa – zamítnutá reklamace bot

    1


Napsat komentář

(číslicí) (*)

(*) = povinné pole