Vadné.cz - Upozorňujeme na vadné produkty a služby


Nákup projektoru u Anacomp.cz a nepatřičný přístup eshopu

3. února 2015 Kategorie: E-shopy

Na eshop Anacomp jsme zveřejňovali jednu negativní zkušenost již v listopadu 2010. Tenkrát šlo víceméně o pojem „skladem“ a tím pádem diskutabilní termín dodání. Dnes tu máme závažnější problém, posuďte sami, zda se takto chová slušný obchodník. Svou zkušenost nám zaslala Mgr. Michaela Petřek Linhartová. Děkujeme.

Píšu, kvůli negativní zkušenosti s obchodem Anacomp. Před Vánocemi jsme s kolegou objednávali projektor pro účely ZUŠ Litovel (v cenové relaci asi 7 500 Kč)… Projektor přišel tuším první týden po Vánocích… Nicméně den na to jsem měla telefon, že nám byl poslán špatný kus (nutno podotknout v daleko vyšší cenové relaci za cca 22 000 Kč) a že prosí o poslání zpět, a že nám pošlou ten, který jsme si objednali. V pořádku, to jsme udělali… přece jenom kdyby se to stalo mě, taky bych byla vděčná za férové jednání druhé strany a navíc nemáme zájem se obohacovat na něčí chybě, za kterou by jistě zaplatil člověk, jenž u nich pochybil.

Na správný projektor jsme ovšem čekali asi tři týdny (!!!) – tedy docela dlouhou dobu. Po rozbalení jsem zjistila, že ač je v příslušenství uvedený kabel na propojení počítače s projektorem, žádný takový v balení nebyl, byl tam jen prázdný pytlík s drátkem na stáhnutí kabelu- tedy evidentně s tím již někdo manipuloval a nevrátil ho zpět… Toto shledáváme jako velmi neprofesionální jednání! Které nám bohužel způsobilo velké problémy v realizaci projektů a plnění termínů. Do firmy jsem psala téměř stejný text jako sem již před týdnem, žádná reakce… Kolegovi neberou telefon (pravděpodobně ho mají uložený a schválně nereagují)… Tedy ani se nedokáží k chybě (vlastně chybám) postavit čelem.

Z našich zkušeností VELMI NEDOPORUČUJEME nákup u této firmy!
Za ZUŠ Litovel Mgr. Michaela Petřek Linhartová

Vážení čtenáři, co na to říkáte? Omluva spojená s poděkováním by se ze strany Anacompu jistě hodila, že? Čekal bych i menší dárek jako kompenzaci za náklady spojené s vracením špatného kusu. Místo toho se na ZUŠ dočkali jen další „facky“.

Počet komentářů: 2

“Nákup projektoru u Anacomp.cz a nepatřičný přístup eshopu”


  1. Jana Vrtková

    Chyba je na obou stranách, být na straně ZUŠ tak bych jim prostě ten projektor nevrátila dokud by nedodali zboží za které jsem zaplatila. Každopádně mě udivuje proč nezkusí paní zavolat z jiného telefonního čísla.
    Na druhou stranu takhle by se eshop opravdu chovat neměl a měla by být poskytnuta kompenzace.

    1
  2. 2 in 1. Ztráta zákazníka a hezká reference s bonusem za vstřícnost. Stává se. 🙁

    2


Napsat komentář

(číslicí) (*)

(*) = povinné pole