Vadné.cz - Upozorňujeme na vadné produkty a služby


Reklamace bot PEON v ASKLEPIOS CZ

7. července 2016 Kategorie: Firmy, Produkty

Reklamace bot bezesporu patří mezi ty složitější, dokládá to nejen poslední příspěvek, ale i aktuální zkušenost, kterou nám zaslal čtenář z Českých Budějovic. Za zaslanou zkušenost děkujeme!

Reklamoval jsem boty zakoupené v prodejně Zdravotnické pomůcky ASKLEPIOS CZ v Českých Budějovicích v pasáži Globusu. Paní prodavačka, blondýnka decentního vzhledu, přistupuje k reklamaci jako problému, který jste si zavinili sami, a jí jen otravujete. Po komentáři „jste první a jediný, kdo ty boty reklamuje“ se uráčila reklamaci přijmout.

Reklamace se týkala barvení chodidel od černé stélky. Obvyklé je, že boty nebarví. To však neplatí pro výrobky firmy PEON Litovel, která ve vyjádření k reklamaci napíše, že se jedná o charakteristickou reakci, viz příbalový leták. Prodejce využil celé lhůty 30 dnů, aby mi sdělil neoprávněnost reklamace.

Poradil jsem se v poradně dTestu a vypravil jsem se do prodejny znovu, tentokrát se žádostí o odstoupení od smlouvy z důvodů, že boty nesplnily mé spravedlivé očekávání, že stélka, byť černá, nebarví. Stejná paní prodavačka byla stejně nepříjemná. Sdělila mi, že oni s tím nemají nic společného a abych to řešil s výrobcem. Po delším vysvětlování, proč by měla žádost přijmout, nakonec podepsala převzetí. Úsečně přidala komentář, že jsem první, kdo něco takového přinesl. Myslela asi, kdo si něco takového dovolil. Ale světe div se, už po dvou týdnech mi byly peníze vráceny. Pochopitelně s patřičným komentářem, že mi jde jen a jen o peníze a s výrazem, že okrádám slušnou firmu a chudinku prodavačku.

Závěr tedy je: nedat se odradit ani neochotou prodejce, ani zamítavým stanoviskem výrobce. Oba dobře vědí, že jsou v neprávu, ale zákazník je pro ně, alespoň pro tyto dvě firmy, jen a jen zdroj zisku. Pochopitelně, že mi šlo o peníze. O peníze, za které jsem dostal nekvalitní výrobek a aroganci prodejce. A tak já už vím, do které prodejny nepůjdu pro boty a od kterého výrobce boty nechci. Než vstoupíte do této prodejny v Českých Budějovicích, podívejte se, jestli je tam blonďatá prodavačka, která vám bude s úsměvem doporučovat cokoli, ale až přijdete s reklamací, narazíte na aroganci, neochotu a odmítavost. Pokud se ale chcete potěšit z konečného vítězství zákazníka, kupte si boty PEON a využijte mých zkušeností.

Počet komentářů: 1

“Reklamace bot PEON v ASKLEPIOS CZ”


  1. Michaela Bébrová

    Přidávám se se svým zážitkem – reklamace bot v prodejně zdravotní obuvi Asklepios v Globusu. Reklamovala jsem 2 x – jelikož pantoflím praskala podrážka po 2 měsících.
    Poprvé se prodavačka pouze mračila, beze slova vypsala lejstro, na žádost o vrácení peněz nereagovala a řekla pouze „za měsíc“. Přesně za měsíc mi poslali SMS a opět beze slova předali nové boty (které jsem nechtěla).
    Po dvou měsících podrážka opět praskla. Reklamovala jsem tedy po druhé – tentokrát u jiné paní prodavačky. To už jsem si vyslechla, co bych chtěla, vždyť už jsem jednou dostala nové boty, vždyť taky byly jedny z těch levných… (kolik tam mají asi plat?) Uvidíme prý, co řekne výrobce. To už mě naštvalo, i řekla jsem, že mě vůbec nezajímá, co řekne výrobce, protože ona mi boty prodala, tak ať to vyřeší a s výrobcem si to vyřídí. Dodala jsem i cosi o obchodním zákoníku a právu spotřebitele. Dozvěděla jsem se, že si můžu stěžovat, kde chci 🙂
    SMS mi tentokrát neposlali, i vydala jsem se sama. Další značně nepříjemná paní (klonujou je snad?), opět beze slova, vytáhla kasičku, hodila mi 420 Kč (což je myslím méně, než původní cena bot), beze slova podstčila reklamační lístek k podpisu, oči zabodnuté do stolu, ani se na mě nepodívala.
    Sbalila jsem čtyři stovky a jsem ráda, že už ty baby nikdy neuvidím.

    Tak si stěžuju, kde chci. Zdravotních bot od šikovných výrobců je určitě všude spousta, na e-shopech a v malých krámkách se lidi snaží, a já husa podpořila takovou bandu jen proto, že se tam dobře parkuje. Tak už nikdy.

    1


Napsat komentář

(číslicí) (*)

(*) = povinné pole