Vadné.cz - Upozorňujeme na vadné produkty a služby


Jak funguje předplatné MF DNES přes SMS

8. září 2014 Kategorie: Služby

Chcete si prostřednictvím SMS předplatit denní tisk? Popíši vám svou zkušenost, která sice není úplně nejhorší, ale určitě je na této službě co zlepšovat.

Vlastním jednu starou SIM kartu s kreditem, který nemá moc daleko k tomu, aby mi propadl. Byla by to škoda, proto jsem hledal možnosti jak tento kredit utratit. Možností se nabízí několik, nakonec si vybírám předplatné MF DNES.

SMS objednávka bez problémů

Musím přiznat, že s objednávkou předplatného jsem neměl jediný problém. Na zkoušku volím měsíční čtvrteční předplatné (obsahuje magazín). Zasílán proto SMS v požadovaném tvaru na číslo 90211. Obratem dostávám SMS s potvrzením, že objednávka byla přijata a informaci, že o zahájení doručování budu opět informován prostřednictvím SMS. Kontroluji stav kreditu, který je nyní menší o částku 75 Kč za předplatné + 2 Kč za odeslanou SMS. OK, vše v pořádku a těším se na noviny.

Doručování již má zádrhel

Den předem, tj. ve středu dostávám SMS, že zítra, tj. ve čtvrtek mi bude zahájeno doručování novin. A skutečně, ráno mám čtvrteční MF DNES ve své schránce. Týden uběhl jako voda a ve čtvrtek čekám další noviny. Je 14 hodin, noviny nikde, hodnotím situaci tak, že se jich dnes již asi nedočkám, volám proto na reklamace (225 555 566). Vysvětlím operátorovi situaci a dostávám ujištění, že doručovatel dostane poučení a noviny mi budou doručeny zítra. V pátek mám skutečně ve schránce své čtvrteční noviny. Hezké, ale popravdě jsem čekal drobou kompenzaci, třeba navíc páteční výtisk. Jak se totiž říká: Není nic staršího než včerejší noviny.

Doručena byla také upomínka

Zbylé dvě vydání čtvrteční MF byly doručeny včas. Navíc jsem dostal „dárek“ – upomínku za nezaplacené doručování novin. Vůbec jsem nechápal proč. Předplatné bylo realizováno objednávkou prostřednictvím SMS, kde mi byla odpovídající částka okamžitě stržena z kreditu. Navíc slovo předplatné by již ve své podstatě mělo těmto situacím zamezit. Určitou službu si předplácím, tj. platím předem za službu, která mi je poskytnuta v budoucnu.

Volám tedy opět reklamace, operátorovi vysvětlím situaci, který poměrně rychle uzná, že chyba vznikla na jejich straně, a že předá informaci na účetní oddělení. Upomínku samozřejmě hradit nemám.

Když to shrnu, tak ze 4 výtisků byly včas doručeny 3, tj. 75%. Navíc během jedno měsíce jsem musel dvakrát kontaktovat reklamační oddělení. Pokud bych toto měl podstupovat každý měsíc, tak předplatné asi nechci. Nicméně dávám jim ještě šanci změnit můj názor a objednávám si na další měsíc, tentokrát snad bude vše bez problémů.

Napsat komentář

(číslicí) (*)

(*) = povinné pole