Vadné.cz - Upozorňujeme na vadné produkty a služby


CZC prodává použité zboží jako nové

23. května 2011 Kategorie: E-shopy

Hodně solidně mě naštvalo jednání CZC (eshop www.czechcomputer.cz), když jsem si koupil čtečku e-knih. Kupoval jsem čtečku novou, CZC mi však poslalo čtečku rozbalenou, použitou. Čtečka došla vlhká (orosená), s vypouklou krabicí (zjevně špatně uložené příslušenství), display byl nepochybně umýván, protože na něm byly šmouhy. Vlhká byla i fólie, která display kryla, tzn. display samotný byl v přímém kontaktu s vodou.

Když jsem o tomto CZC informoval, uznalo, že pochybilo – avšak jen v tom, že na krabici nebyla samolepka, že technik čtečku prověřil. Když jsem žádal o slevu z ceny, to bylo zamítnuto s tím, že pokud s nákupem nejsem spokojený, ať to vrátím v rámci 14denní lhůty a oni mi zašlou čtečku novou (samozřejmě poštovné směrem do CZC bych zaplatil já, protože vracení zboží ve 14denní lhůtě nedává obchodu povinnost poštovné proplácet). Žádná omluva v podobě slevy pro příští nákup nebo nabídka, ať jim to zašlu spolu s kopií podacího lístku a že mi poštovné proplatí.

Po několika urgencích CZC přislíbilo řešení této situace (viz. diskuze), ale do dnešního dne (23.5.2011) se mi nikdo s konkrétním řešením neozval. I přes dané sliby ignorace pokračuje dál, jinak si dvouměsíční čekání na reakci totiž vysvětlit nedokážu!

Pokud máte u CZC.cz podobnou zkušenost jako já, můžete připojit svůj komentář zde nebo v diskuzi u mého uživatelského profilu na CZC.cz. Kde je již nyní zcela jasné, že s podobnou zkušeností nejsem sám.

Svolení k publikování své zkušenosti nám zaslal p. Dohnálek, děkujeme.

Počet komentářů: 12

“CZC prodává použité zboží jako nové”


  1. Dnes se mi přihodila podobná situace, kupoval jsem externí disk jako nový, ale jaké bylo moje překvapení, když došel ohmataný, poškrábaný a prázdný (měl se na něm nacházet SW od výrobce).
    Napsal sem na reklamační oddělení a čekám, jak se to vyvine.

    Nicméně mě toto jednání CZC velice zklamalo.

    1
  2. Dobrý den, rád bych zde reagoval za CZC.cz.

    Použité zboží jako nové neprodáváme a rozhodně není ani našim úmyslem v případě pochybení strkat hlavu do písku. Pravdou je, že se podobná chyba stát může – při objemu denně expedovaných zásilek tomu úplně zabránit nejde. V případě poškozeného balení vše ihned řešte přímo s dopravcem, v případě vady zboží se neprodleně obraťte na naše zákaznické centrum.

    Řešení situace po urgenci pana Dohnálka trvalo bohužel tak dlouho kvůli naší chybě – za to se ještě jednou panu Dohnálkovi omlouváme, nyní je již vše vyřešeno k oboustranné spokojenosti.

    Za CZC.cz, Martin Brablec

    2
  3. Davide, mohl byste mi prosím poslat e-mail s číslem objednávky na brablec(a)czc.cz? Omlouvám se Vám za komplikace, podívám se na to, kde se stala chyba. Děkuji!

    3
  4. Pavel Dohnálek

    Pro úplnost potvrzuji slova p. Brablece, k dohodě k oboustranné spokojenosti doopravdy došlo. Přeji tedy jak CZC, tak zákazníkům, aby se těchto situací stalo co nejméně, v ideálním případě samozřejmě žádné.

    4
  5. I přes uvedené problémy (které se ostatně můžou objevit u kteréhokoliv eshopu) je CZC můj nejoblíbenější eshop. Ceny jsou sice občas trochu vyšší než u konkurence, ale zato jsem u nich nikdy neměl problém s reklamací, vždy proběhla rychle a bez „hádání“. Což např. u Alzy není vůbec pravidlem, tam už preventivně nenakupuji vůbec, už jen proto, abych se při případné reklamaci nemusel s nikým hádat…

    5
  6. Chci dodat, že reklamace proběhla v pořádku. Bylo mi proplaceno i poštovné.
    Nic víc co říct.

    6
  7. Janicek Trnecka

    Jiz jsem v CZC nakoupil vice zbozi a take jsem se setkal s reklamaci. Bohuzel se trochu zamotala ale musim uznat ze CZC to zvladlo na vybornou. Take se mi stalo ze doslo k chybce pri vydeji (a v popisu zbozi) a vse vyreseno k plne spokojenosti.

    7
  8. U CZC nakupuji často a reklamoval jsem jen jednou (vadný disk), sice to trvalo 3 týdny, ale disk vyměnili. Tedy spokojenost.

    8
  9. v czc.cz nakupuji od minulého prosince (PDA, UPS, cartrige, antivir atd…) a zatím spokojenost… reklamace jedna u HTC Desire HD, vyřešena do 10-ti dnů k mé spokojenosti. Mimochodem mi jako jediní z mnoha velkých obchodních řetězců byli schopni na Vánoce sehnat HTC Desire HD. Díky czc!

    9
  10. Petr Hanáček

    Mé zkušenosti s CZC jsou horší a horší, byl jsem jejich věrný zákazník téměř po 10 let, bohužel v poslední době je jejich jednání obrovská katastrofa.

    Poslední případ mě utvrdil v tom přestat u CZC nakupovat.
    Ve zkratce, objednal sem si u nich jako už tolikrát předtím sestavení PC, tentokrát však sem s ním nedostal obaly komponent (dříve je normálně dávali). V PC byl jednak nekvalitně namontovaný ventilátor což vedlo k přehřívání procesoru a jednak grafická karta zobrazovala jaksi rozmazaně a na její zadní straně byla patrná jakási koroze, nebo zašpinění „čímsi“.

    Rozhodl jsem se proto zboží poprve za celou dobu co u nich nakupuji vrátit ve 14 denní lhůtě, ovšem nechtěl sem dělat problémy, tak sem si sám vymontoval grafickou kartu a větráček a donesl jim jen ty.
    Dozvěděl sem se, že nemám originální obaly (jak bych mohl mít, když mi je nedali) a tedy, že mohu zboží vrátit, ale ztrhnou mi 10%, na to jsem nepřistoupil a vše si po asi hodině nicneříkajícího rozhovoru kde se pracovník neustále oháněl pravidlama podniku po vystavení protokolu o nepřevzetí odnesl domů.

    Protože jsem měl doposud s CZC jen ty nejlepší zkušenosti obrátil sem se na technickou podporu na telefonu, tam mi bylo řečeno, že jsem prodejce asi špatně pochopil a že musím přinést sestavu celou a pak že mi vrátí plnou částku tak jak stanovuje zákon.
    Dotázal sem se zda skutečně dostanu své peníze zpět, protože tahat se jen tak pro legraci s bednou několik kilometrů není zábava, odpověď zněla, že ano a že do interního systému vložil prodejcům pokyn.

    Takže jsem z počítače pracně odinstaloval všechno co jsem do něj měl nahrané, vrátil na něm vše do jediného šroubečku do původního stavu a odnesl ho do prodejny.

    Tam sem se dočkal arogantního šklebu 2 ze 3 prodejců a oznámení, že oni nic řešit nebudou, možná jedině, že z dobré vůle mi dovolí PC vrátit když jim nechám 15% z ceny (všímejte si procenta rostou!). Nechtěl sem se nechat odbít s tím, že si ze mě dělají asi legraci. Bohužel mi bylo znovu oznámeno, že když sem si u nich PC nechal postavit nic mi nevrátí.

    Toď mé sladké zkušenosti z poslední doby, aneb jak se CZC chová ke svému věrnému zákazníkovi co u nich nechal za léta nejméně 100.000,–Kč… .

    10
  11. U CZC jsem si objednal AP cca za 1000 Kč, přišel mi rozbalený, s potrhanou a ošoupanou krabicí, upatlaný, s otisky prstů. Při telefonu si mě reklamační a obchodní oddělení přehazují jako horký brambor. U CZC jsem za poslední roky nechal přes 400 000 Kč, a teď si ze mě udělají bazar.

    Nevím, kde budu dělat další objednávku, ale VÍM JISTĚ, kde ji dělat NEBUDU.

    11
  12. Jiří m.

    v CZC.cz jsou sice ochotní (osobně chodím na pobočku Praha – Muzeum),
    nicméně jsem zde reklamoval můj stolní PC Lenovo a docela by mě zajímalo, do jakého servisu zde Lenova zasílají.
    Reklamace trvala skoro 30 dní a poté mi přišla informace o tom, že byla reklamace zamítnuta..
    Počítač jsem tedy znovu používal a chyba se stále projevovala, obrátil jsem se tedy na pcnet.cz, což je autorizovaný servis, kde mi řekli, že mám dokonce nárok na zásah přímo u mě doma, ale jelikož se závada objevovala jen občas, dohodli jsme se na předání v mém zaměstnání. Druhý den mi volali, že vyměnili RAM a vše je až doposud OK! 🙂

    12


Napsat komentář

(číslicí) (*)

(*) = povinné pole